COMMUNICATIE &
CRISISMANAGEMENT
Communicatie is waarschijnlijk het belangrijkste proces in uw bedrijf om goed te leiden. Hetzelfde geldt tijdens evenementen of crises. Het is tijdens of na een gebeurtenis dat men zich afvraagt wat er is gebeurd. Hoe heb je het aangepakt? wat is handig Hoe bereid je je hierop voor? Wat wordt er nu van mij verwacht? Met deze vragen helpen wij u graag, 24 uur per dag, zeven dagen per week.
Crisismanagement is het proces van plannen, organiseren, sturen en controleren van de inspanningen van mensen in een organisatie om de impact van een crisis te minimaliseren. U kunt denken aan een financiële crisis, of u kunt denken aan een werkgebeurtenis met een grote interne of externe impact.
Ook voor CM trainingen kunt u bij ons terecht. Ook hiervoor bieden wij 24/7 service.
The secret of crisis management is not good vs. bad, it’s preventing the bad from getting worse.
- Andy Gilman
COM.MU.NI.CA.TIE
(de; v; meervoud: communicaties)
Een verbale of non-verbale overdracht of uitwisseling van informatie; verbinding en verkeer.
CRI.SIS.MA.NAGE.MENT
(het; zelfst. naamw.)
De systematische poging om organisatorische (internationale) Crises te voorkomen dan wel te beheersen.